Een echte honeymoon

10 januari 2010 - White Sand Beach, Koh Chang, Thailand, Thailand

We hebben net het blog gelezen van Soof, Bo en Jeroen (www.sophiesch.reislogger.nl) die op dit moment in Zuid Amerika zijn en net een gruwelijke inca trail hebben gelopen. Nou, wij hebben het ook zwaar gehad hoor. Elke ochtend om half 7 wakker en dan was het al zo'n 30 graden. Dan minstens 10 meter lopen om in de zee te plonsen (ook zo'n 20 graden water temperatuur) en daarna maar eens ontbijten. De rest van de dag afwisselend zonnen, snorkelen, in de hangmat liggen, zonnen, zwemmen, boekje lezen, even de schaduw opzoeken, bij zonsondergang in de cocktailbar hangen en daarna een hapje rijst eten. Moeilijk om afscheid van te nemen. Maar we hebben het honeymoonen goed te pakken en zijn overgestapt naar een groter eiland en een luxer resort. Even lekker onderdompelen in het relaxte leven. We gaan hier echt wel wat actiefs doen, zoals een tochtje naar andere eilandjes of kanoen tussen mangroves. We houden jullie op de hoogte van onze ontberingen.

1. Sanne:
    11 januari 2010
    Dag lieve nicht en aangetrouwde neef (toch?),

klinkt verschrikkelijk dat warme weer! Maar ik heb jullie nog helemaal niet kunnen feliciteren! Vond het erg jammer dat ik er op het laatste moment toch niet bij kon zijn! Zag de foto's bij omie! Echt supermooie jurk! Hoorde van mijn ouders ook dat het een superfeest was!

Hopelijk krijgen jullie het niet al te zwaar met de tropische temperatuur,witte stranden en de azuurblauwe zee!

kusjes,

Sanne